February 5, 2012

Candywrapper : CandyWrapper storage box with a zipper.

Så blev den endelig færdig, gaven til min kære lillesøster.

En måneds tid og ca 6-7 meter gavepapir. Har næsten heller ikke lavet andet end at flette siden jeg gik i gang. 

Jeg elsker at se det færdige resultat når det er noget helt nyt der skal prøves af, specielt når det udvikler sig hen af vejen.
/
The gift for my sister is finally done.

About a month and 6-7 meters of wrapping paper. Hardly done anything else the CandyWrapping since I started.

I love seeing the finished result when it's something new I'm trying out, especially when it changes and evolve. 



Ideen startede med at være en mindre boks hvor hun kunne opbevare hårpynt i. Mens jeg var i gang med bunden, kom kæresten og jeg til at snakke om at det måske kunne lade sig gøre at lave en stor nok boks til at man kunne opbevare dvd'er i den. Vi har alt for mange film og de står bare og samler støv. Min søster er endnu værre og stort set alle hendes vægge er nærmest tapetseret med film. Så jeg valgte at give det et forsøg. Jeg er mere end tilfreds med resultatet, men hvis jeg skal lave flere bliver det nok et forsøg med et decideret aftageligt låg og ikke med lynlås.


Der kommer muligvis en DIY senere.


/
The idea started as a smaller box where she could put some of her hair accessories. While I was making the bottom part, my bf and I started talking about the possibility making a big enough box to store dvd's in it. We got way to many dvd's which is just standing gathering dust. My sister is even worse, and she got almost evey wall in her room decorated with dvd's from floor to ceiling. So I decided to give it a go. I'm more then pleased about the outcome, but if I have to make more I'm going to try without the zipper and with a lid to take of instead.

It's possible there might come a DIY later.

2 comments:

  1. damn den er sej... må der meget gerne komme en diy på... har aldrig prøvet at lave æsker før, men har da set fremgangsmåden, og synes da endnu ikke jeg har set et resultat som dette...

    kh
    Simone

    ReplyDelete
    Replies
    1. Glad for at den falder i god smag. :)
      Osse første æske for mig, har ikke engang prøvet at lave en kurv endnu.

      Jeg bikser en DIY sammen og poster den asap. :)

      Delete