February 28, 2012

Blog Award

Ditte med bloggen Bumbumland har som tidligere skrevet, givet mig en blog award, hvilket er en super dejlig ting at få, jeg er rigtig glad for at kunne dele mine ting med andre som synes de er fine ;)




Jeg har været lidt rundt og kigge og finde ud af hvad man skal gøre med sådan en award, andet end at være glad selvfølgelig. Jeg kan se at reglerne og måden er blevet ændret lidt hen af vejen og at den er begyndt at gå meget i ring så jeg tillader mig at ændre lidt mere for ikke at sende dem til bloggere som allerede lige har været igennem at få en. Selvom jeg rigtigt gerne kunne tænke mig at give den videre til alle dem jeg følger og sikkert osse mange som jeg endnu ikke har opdaget.

Det er blevet til at jeg sender den videre til 2 bloggere som har under 100 læsere.

Den første er Sidsel med bloggen Kreativitet lige med hygge. Bloggen er en jeg ikke har fulgt så længe men Sidsel har bare så meget at dele ud af om mange forskellige kreative påfund. Man bliver næsten lidt afhængig af at besøge hendes blog for at se hvad hun har fundet på næste gang.

Anden er Ketty med bloggen Kettys blog. Ketty er super til at strikke, hun laver nogle fantastiske ting og selvom jeg ikke selv strikker så er jeg helt vild efter at se de flotte ting hun får lavet.

No comments:

Post a Comment