March 29, 2012

Forkælelse

Var i København i weekenden for at besøge svigermor. Hun tog mig med i Panduro da jeg ville have fat i noget bånd og sikke et slaraffenland at komme ind i.

Det blev til disse bånd, lynlåsene er fra Stof2000, synes de var lidt sjove og kan helt sikkert få brugt dem til en fin effekt på nogle tasker.


Hun havde osse en overraskelse.




Super dejligt sådan at blive forkælet :)

Jeg knokler stadig på søsters taske, hun har set hvad det er blevet til indtil videre og det ser ikke ud til at jeg kan slippe fra at lave denne færdig.


Hun vil dog osse have den anden jeg er i gang med og så sidder jeg og leger med en helt tredje ide som nok osse ender hos hende. 
Det fine er at jeg ved hun bruger alle hun får, det gør det lidt ekstra sjovt at lave dem til hende. 
Jeg er ikke selv en kæmpe taske bruger og ville spilde tiden på at lave dem til mig selv i de her størrelser.

Ønsker jer en fortsat god dag, desværre med lidt for mange skyer, men solen titter da frem en gang i mellem :)

2 comments:

  1. Dejligt med lidt forkælelse :) Håber snart vi hører noget fra dig igen, glæder mig dagligt til at se mere af dine flotte fletterier :)
    Vh.
    Pernille

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mangler faktisk kun lige at få taget nogle billeder af noget jeg er lige er blevet færdig med i dag, håber bare på sol :)
      Så hvis alt går som det skal kommer der et nyt indlæg i morgen ;)

      Delete