April 11, 2012

Iiiiiiiiih altså!

Det kommer desværre til at tage noget tid mellem indlæg, specielt fordi det tager sin tid at flette ting.
Oveni det er jeg ikke på toppen, marts måned er ofte svær for mig hvert år (aner ikke hvorfor) virker til at det er der jeg lige får nogle slag som skubber mig ud af balance.
Denne gang var det en udsmidning fra skolen som jeg er ved at være kommer mig over.

Men men men nu har min computer valgt at lege lidt med mig osse, piv.
Den siger der er fejl på min harddisk så jeg skal have ringet til nogle kloge hoveder i morgen og høre hvad der skal gøres.
Fingers crossed håber ikke det kommer til at tage for lang tid og bliver for dyrt.

Jeg havde endda hele 2 indlæg planlagt men de må så lige vente.
På den positive side så fik jeg flettet rigtigt meget rigtigt hurtigt sidste gang jeg havde bøvl med en computer, dog tog det mig osse over en måned og en hel ny computer før jeg var ordentligt tilbage igen, håber virkelig ikke det er sådan en situation igen.

Mine dejlige læsere hæng på og vent spændt! Den taske jeg færdiggjorde i går er absolut en af mine sejeste jeg er super stolt over den og min søster krammede den længe da hun fik den i dag, så det var en meget succesfuld adoption. ;)

Håber jeg vender stærkt tilbage snart!

No comments:

Post a Comment