April 14, 2012

I'm baaack

Puha noget uheld jeg kan have med computere.

Jeg fik min søde mor til at køre mig ind til butikken hvor jeg har købt computeren. De kiggede på den og var jeg ved at sprænge i luften af glæde da han sagde at det var harddisken og at han kunne skifte den på 5 minutter og så kunne jeg tage den med hjem igen, det tror jeg vist nok lige jeg var :D
I telefonen dagen før havde jeg fået af vide at de havde så travlt så det nok ville tage et par dage.

Nå men jeg er tilbage igen, det har været hårdt at skulle installere alt ind på computeren og har taget mig over en dag, men nu skulle det meste gerne fungere og jeg skulle være klar til at blogge igen.

Min google konto siger dog at der er noget mærkeligt aktivitet fra mig, nogen der har bemærket noget ?

Der kommer et indlæg lidt senere med nok et af de fletterier jeg er mest stolt over at have lavet. :)
Phew, I really have bad luck with computers.

My sweet sweet mom drove me to the shop were I had bought the computer from. And I almost burst with happiness when he told me it was the harddrive and that he could replace it in 5 minutes and that I could take it straight home again. :D
In the phone the day before I was told that they were so busy that I might have had to leave it for a couple of days.

But Im back again, its been hard installing everything back on to the computer and has taken me more than a day, but the most important stuff should be working and Im ready to blog again.

My Google account says that there has been some weird activity, any one noticed anything ? 

Later Ill show one of the CandyWrapper stuff that I might be most proud of. :) 

No comments:

Post a Comment