January 8, 2012

Project : CandyWrapper a box for stuff, thingies and all that.

Min ene søster har fødselsdag i februar. Kæresten og jeg gav hende en masse hårpynt dimser i julegave så jeg tænkte at jeg ville prøve at lave en opbevaringsboks til disse hår dimser. Jeg er bare bange for tiden og resultatet er jeg overhovedet slet ikke sikker på endnu da jeg aldrig har lavet en før.
Her er et billede af det som skal være toppen af denne boks ting. Krydser fingre for at jeg når det. :)
 /
One of my sisters has her birthday coming in February. My bf and I gave her a lot of hair accessories for christmas so I thought that I would try and make a box for those accessories. I am afraid that I wont have enough time. And I'm not even sure about the final result yet, since it's my first time ever making something like this.
Here is a picture of the part that is going to be the top of the box.
Fingers crossed that Ill finish in time. :)

No comments:

Post a Comment