January 10, 2012

Dragonscale-Encrusted Longblade !

Billede tager fra http://www.wowhead.com
/
Picture source http://www.wowhead.com
Jeg ved at dette nok ikke giver meget mening for dem der sidder og følger med lige nu, men bliver simpelthen nød til at dele min glæde ! :)

I World of Warcraft kan man ændret udseendet på de ting ens figur har på, man skal bare have tingene som man vil tage udseendet fra. Jeg har i over en måned nu været ude efter dette sværd.  
Det værste har været at bossen som kan give det ikke har været mulig at klare alene for mig og hele ikke 2 mande for min kæreste og mig så har været nød til at hive en tredje med på den, plus det så er det kun muligt at klare en gang om ugen.
Men endeligt i går så fik jeg den ! :D
Så glad, så glad, så glad. 
/
I know this might not mean a lot to the people following at the moment, but I need to share my happiness ! :)
 
In World of Warcraft you can change the look of the equipment your character is wearing, you just need the items with the look you want first. I've been after this sword for over a month.
The worst thing has been that it isnt possible to kill with my boyfriend and me so we have had to pull in a third person for help everytime, plus it's only possible to kill once each week.
But finally yesterday I got it ! :D
So happy, happy, happy. 

1 comment: