March 22, 2013

CandyWrapper : Flettede skåle.

Det startede med at skulle være en taske til make-up, men da jeg var nået et stykke synes jeg bare det var så fint at lade den være og lave en form for skål ud af den. Derefter blev det til en mere.
Den lyserøde er givet væk som julegave og den lilla som fødselsdagsgave til mine søde søstre.
/
It started out as a make-up purse, but when I got to this point I thought it was so cute that I had to let it stay as a kind of bowl.
The pink one was a christmas gift and the purple a birthday gift for my sweet sisters.  









Håber i nyder solen i dag efter al den sne vi har fået :)

4 comments:

  1. Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge, hvordan har du fået den lyserøde skål så rund? Normalt når der flettes kurve, så bliver resultatet ligesom den blå skål du har lavet. Jeg kan simplethen ikke lige greje den.

    kh
    Simone

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Simone.

      Billeder er desværre ikke helt lige som virkeligheden, de er stort set samme form, det eneste er at den lyserøde er lavet højere end den lilla. Jeg smider en hurtig DIY ind snart på dem.

      Delete
  2. Skønt, at komme ind på min egen blog, og se, at der lå nye indlæg herinde igen :) Jeg kunne også rigtig godt tænke mig en DIY eller opskrift på de her skåle. Du er helt vildt innovativ i dine kreationer ift. andre sider, jeg kan finde, og derfor er det fantastisk at få inspiration herfra - men jeg er ikke så dygtig, at jeg kan greje hvordan du laver tingene. Så en lille DIY/opskrift please :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Carma.

      Den er super nem faktisk. Smider en hurtig DIY ind senere i dag når jeg lige har tiden til det. :)

      Delete