June 23, 2012

CandyWrapper : Summer purse.

Min ene lillesøster bestilte en pung i sommerfarver som var lodret i stedet for vandret da hun oftest kun opbevarer kort i sin pung.

My little sister ordered a summer colored purse which was made vertically instead of horizontally, because she mainly uses her wallet for cards.






Det var en hurtig lille ting at lave.

Resultatet blev heldigvis mødt med at det var lige sådan hun havde tænkt sig den og jeg fik hurtigt en bestilling til noget lignende fra den anden søster osse ;)

Vejret byder forhåbentligt på solskin i aften hvor der skal grilles med familie og venner.
Håber i får en fantastisk Sankt Hans aften. :)

It took almost no time at all to make it.

The result was a positive, just the way she wanted it. When my younger sister saw it she was fast at putting in a similar order.

Hopefully it will be sunny tonight where my family and some friends are having a barbecue.
Hope you all have a great St John's Eve.

4 comments:

  1. Hej Stine. Du fortsætter med at lave så fine ting. Jeg er endelig blevet færdig med min udgave af din søsters gallataske. Jeg tænkte i den forbindelse om du ikke kunne komme med en præcis opskrift? Synes nemlig min flap sidder lidt skævt, så er ikke sikker på at jeg har ramt den rigtige størrelse.
    Så ville gerne vide hvor mange led pr. ring, hvor mange ringe til taskedelen, hvor mange led til den første del af flappen osv. Håber du vil dele det med os. Min opskrift endte således:
    Bund: 68 led
    8 ringe af 72 led
    Inderste del af flap: 44 led, derefter 59, 76 og 93 led.
    Alle led er 2,5*6 cm....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg laver et indlæg hurtigst muligt med en præcis opskrift på tasken. Er osse lige blevet færdig med en grøn en magen til, som samme søster fik i gave efter at hun havde færdiggjort gymnasiet.
      Lige nu har jeg fået overbelastet ryggen, den kramper op og gør at jeg næsten ikke er i stand til noget.
      Men lover at lige så snart den er i orden så kommer jeg med nogle ting ;)

      Delete
  2. Hejsa, jeg kunne godt tænke mig at vide hvor mange du har brugt til den her taske?(:
    Synes den er sjov nok at kunne lave (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Mette.

      I alt er der brugt 394 led, 10 rækker med 36 i hver og bunden er lavet af 34. :)

      Delete